donderdag 11 december 2014

Elke dag een kaart in December 11

Vandaag ben ik druk bezig geweest om de (hopelijk) laatste kerstkaarten voor dit jaar te maken. Morgen nog de enveloppen schrijven en alles kan verstuurd worden. Het is altijd fijn als dat klaar is want dan kunnen er weer andere kaarten en projecten gemaakt worden.

Zeker omdat gisteren een grote doos met pre-order spulletjes uit de lente catalogus en Sale-A-Bration catalogus zijn gearriveerd. Ik hoop dan ook de komende tijd daar kaarten en projecten mee te maken om alvast een idee te geven wat er zoal vanaf 6 Januari te krijgen is. Wil je graag een Sale-A-Bration catalogus ontvangen mail mij dan en ik stuur er meteen één naar je op. Wil je ook de lente catalogus ontvangen moet je nog een weekje wachten want deze konden wij zelf nog niet bestellen. Mijn mail adres vind je als je mijn profiel aan klikt of een kijkje in mijn shop neemt. .

Hier dan mijn laatste kerstkaarten. Het voorbeeld heb ik uit de Herfst/Winter catalogus, met een kleine aanpassing. Ik heb er zes gemaakt met allemaal een ander achtergrond papiertje.






Built for Free Using: My Stampin Blog

Bedankt voor het kijken en tot morgen!

Diana

Geen opmerkingen: